Είναι σαν φάρσα, όταν προσγειώνεσαι υπό καταρρακτώδη βροχή στο αεροδρόμιο της Τεργέστης, προκειμένου να γνωρίσεις, από κοντά, να οδηγήσεις την νέα C-Class σε Cabriolet έκδοση και δεν μπορείς, ούτε να κατέβεις από το αεροπλάνο διότι έχουν ανοίξει οι ουρανοί.

Η άφιξη της Ελληνικής αποστολής όμως, προφανώς ήταν αρκετή για να αντιστρέψει τα καιρικά φαινόμενα, και εντός ολίγου ο ουρανός του Ιταλικού, αλλά και Σλοβένικου βορρά να φανεί τόσο φιλόφρων ώστε να χαρούμε ανοιχτό το νέο δημιούργημα από την Στουτγάρδη.

Σε μια, ως συνήθως, άρτια οργανωμένη παρουσίαση, μας δόθηκε η ευκαιρία να πάρουμε μια πρώτη γεύση από αυτή την πρώτη έκδοση Cabrio της σειράς C.

Οδηγήσαμε τρία διαφορετικά μοντέλα: Την ΑΜG C 43 4MATIC Coupe, την C 300 Cabriolet και την C250 d Cabriolet.

Με ιπποδυνάμεις 367, 245 και 204 ίππων αντίστοιχα και κοινό το κιβώτιο 9G-TRONIC, ήταν αμέσως αισθητές οι διαφορές της ισχύος, αλλά αυτό που επίσης ήταν κοινό, ήταν η συμπαγής αίσθηση, η απουσία τριγμών και το ευχάριστα ευάερο της οδήγησης.

Σε σχέση με την C, η Cabrio βρίσκεται 15 χιλιοστά πιο κοντά στην άσφαλτο, ενώ ήταν δεδομένο, πως από την στιγμή που δεν υπάρχει «ουρανός», το αμάξωμα θα δεχόταν μια σειρά από ενισχύσεις. Να σημειωθεί ότι ως έξτρα, παρέχεται και αερανάρτηση (AIRMATIC).

Η όλη τεχνολογία, για την ανοιγόμενη οροφή μεταλαμπαδεύτηκε από την ναυαρχίδα S, με το άνοιγμα ή κλείσιμο να πραγματοποιείται μέσα σε 20 δευτερόλεπτα, ακόμα και εν κινήσει, αρκεί να η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 50km/h.

Πρέπει να σταθούμε σε δύο ιδιαίτερα συστατικά που προσφέρουν σε τούτη την Cabrio έκδοση αντίστοιχα θετικά στοιχεία.

Το πρώτο είναι η παρουσία του AIRCAP, που λειτουργώντας ως ανεμοθραύστης μειώνει σημαντικά την ροή του αέρα στο εσωτερικό, ακόμα και στους πίσω επιβάτες.

Το δεύτερο, είναι το ήσυχο της υπόθεσης όταν η οροφή είναι κλειστή που χωρίς βέβαια, να μετρήσουμε τη στάθμη θορύβου, έχεις την αίσθηση ότι δεν είναι cabrio.

Αισθητικά, είναι μια παρουσία επιβλητική, σε κάθε εσωτερική ή εξωτερική άποψη, που συνοδεύεται με την γνωστή ποιότητα κατασκευής.

Οδηγώντας τα τρία διαφορετικά μοντέλα σε εξαιρετικής ομορφιάς επαρχιακούς δρόμους, τους οποίους η ανοιξιάτικη εποχή πριμοτοδούσε με απαστράπτουσα πρασινάδα, μπαινοβγαίνοντας στην Ιταλία και στη Σλοβενία, ανάμεσα από παλιά συνοριακά φυλάκια, είχαμε τις πρώτες προσλαμβάνουσες από τη σειρά με τα τρία μοντέλα που προαναφέραμε, εισπράττοντας την ίδια εντύπωση. Ενός επιβλητικού, συμπαγούς, Mercedes, που επιπλέον είναι ευχάριστα ευήλιο.

Μέσα στον Ιούλιο αναμένεται στην πατρίδα μας, αλλά με τόση σύγχυση στα φορολογικά, η τιμή του είναι ακόμα άγνωστη. Αν έχει κάποια σημασία, ας αναφερθεί ότι στην Γερμανία ξεκινά από 42.200€.

Περισσότερα, τεχνικά στοιχεία και πληροφορίες, στην έντυπη έκδοση του Car and Driver.

posted by:http://www.caranddriver.gr/