Η Toyota ανακοίνωσε το μελλοντικό της πλάνο για αποδοτικότερα αυτοκίνητα και αυτό περιλαμβάνει νέα αυτόματα κιβώτια, νέο μοτέρ εσωτερικής καύσης καθώς και μικρότερη και ελαφρύτερη υβριδική μονάδα.

Η Toyota έχει βάλει ως στόχο της να μειώσει τις συνολικές εκπομπές CO2 της γκάμας της κατά 90% έως το 2050. Η αρχή θα γίνει από το 2017 με νέα μοτέρ, κιβώτια και υβριδικά συστήματα ενώ μέχρι το 2021 σκοπός της είναι το 60% των οχημάτων της που θα πωλούνται σε Ιαπωνία, Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα να έχουν υιοθετήσει τις νέες τεχνολογίες της για μείωση ρύπων.

Η Toyota βασισμένη στη νέα της πλατφόρμα TNGA, δημιούργησε δύο νέα συμβατά με αυτή, αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, 8 και 10 σχέσεων, τα οποία ονομάζει DirectShift-8AT και DirectShift-10AT και εκτός από περισσότερες σχέσεις έχουν να επιδείξουν και νέες τεχνικές παραγωγής, οι οποίες επιτρέπουν λιγότερη φθορά στα γρανάζια τους. Μάλιστα ένας νέος μετατροπέας ροπής υπόσχεται αμεσότερη απόκριση στο βύθισμα του πεντάλ του γκαζιού, λιγότερες απώλειες ροπής, ενώ σύμφωνα με την Toyota οι αλλαγές ταχυτήτων των κιβωτίων της είναι εξαιρετικά ομαλές.

Εκτός από τα νέα κιβώτια η Toyota παρουσίασε και έναν νέο, αλλά προφανώς εκτός ελληνικής πραγματικότητας, βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος είναι 2.5 λτ. τετρακύλινδρος και υπόσχεται 10% βελτίωση των επιδόσεων και 20% μείωση της κατανάλωσης. Ο νέος κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού και ανήκει στην οικογένεια Dynamic Force Engines της ιαπωνικής μάρκας. Αυτό σημαίνει πως υιοθετεί τεχνολογίες οι οποίες υπόσχονται βέλτιστη απόδοση. Μάλιστα έχει θερμική απόδοση 40% (41% στις υβριδικές του εκδόσεις) τιμή που είναι από τις μεγαλύτερες που συναντάμε σε μοτέρ εσωτερικής καύσης.

Τέλος, η Toyota παρουσίασε και νέο υβριδικό σύστημα, το Multistage Toyota Hybrid System II, το οποίο είναι μικρότερο, ελαφρύτερο και πιο αποδοτικό από το τωρινό, ενώ μπορεί να στείλει περισσότερη δύναμη στους τροχούς στο πρόγραμμα EV (λειτουργία μόνο με μπαταρία).

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το video από την παρουσίαση της Toyota αλλά και videos από τις νέες τεχνολογίες της.

πηγη:http://www.autogreeknews.gr/