Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων

Το καλάθι μου:

0 τεμάχια - 0,00 €
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

0

  • 210 30 06 551
  • Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 21:00
  • Σάββατο: 09:00 - 15:00
  • info@parts4all.gr

Είδη 1 εώς 10 από 46 σύνολο

Σελίδα:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

H οικογένεια ΕcoBoost κοντεύει μια 10ετία στην αγορά, αλλά καθώς φαίνεται η Ford πιστεύει στους ντίζελ κι έτσι έφτιαξε την οικογένεια EcoBlue.

Διαβάστε Περισσότερα
Posted By moytafis Team

Το γέμισμα του ρεζερβουάρ με καύσιμα νωρίς το πρωί και με χαμηλή ταχύτητα ροής στην αντλία, όπως επίσης το κλείσιμο των παραθύρων με παράλληλη λειτουργία του εσωτερικού συστήματος εξαερισμού κατά τη διάρκεια της οδήγησης περιορίζουν το κόστος της αυτοκίνησης.

Διαβάστε Περισσότερα
Posted By moytafis Team

Οι κόντρες του Σουλτάνου Ερντογάν με Γερμανία, Γαλλία και γενικότερα με την Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θορυβήσει ενώ σε κάποιες περιπτώσεις φοβίζει μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους που επενδύουν στην Τουρκία.

Διαβάστε Περισσότερα
Posted By moytafis Team

Σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε μέσα από μια συνεργασία ελληνικής εταιρίας με βιομηχανία στην Κίνα, ενώ χρειάστηκαν τρία χρόνια, ώστε να ετοιμαστεί ένα τελικό προϊόν και τελικά να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στους χώρους της 82ης ΔΕΘ.

Διαβάστε Περισσότερα
Posted By moytafis Team

Το αέριο είναι σήμερα η καλύτερη λύση για μειωμένη κατανάλωση και κόστος καυσίμου. Με τα εισαγόμενα ντίζελ μεταχειρισμένα να είναι αποκλεισμένα από τα αστικά κέντρα λόγω των αναμενόμενων νέων κανονισμών των ρύπων, ένα βενζινοκίνητο σε αέριο είναι μονόδρομος. Όμως τι αέριο; Φυσικό ή Υγραέριο; Πηγή: Το diesel πέθανε. Υγραέριο ή φυσικό αέριο - spendless

Διαβάστε Περισσότερα
Posted By moytafis Team

Ο Γάλλος κατασκευαστής μόλις παρουσίασε το κόνσεπτ για ένα λάστιχο που προβλέπεται να έχει διάρκεια ζωής όσο και αυτή του αυτοκινήτου. Αρκεί μόνο να αλλάζεις το πέλμα με τη βοήθεια ενός τρισδιάστατου εκτυπωτή, εξ ου και η επαναφορτιζόμενη εμφάνιση.

Διαβάστε Περισσότερα
Posted By moytafis Team

To 20% περίπου της αμόλυβδης που καταναλώνει ακόμα και ο πιο εξελιγμένος κινητήρας βενζίνης δεν χρησιμοποιείται για την παραγωγή έργου, αλλά για την ψύξη του, ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες ταξιδίου. Αυτές τις απώλειες λοιπόν η Bosch προσπαθεί να τις περιορίσειχρησιμοποιώντας το υγρό που μέχρι τώρα δεν είχε καμία δουλειά στο θάλαμο καύσης ενός κινητήρα, το νερό.

Διαβάστε Περισσότερα
Posted By moytafis Team

Είναι διθέσιο και μπορεί να πετάξει έως και 300 km με ταχύτητες μέχρι 300 km/h.

Διαβάστε Περισσότερα
Posted By moytafis Team

Ένα σύστημα ψηφιακού ελέγχου των βαλβίδων βελτιώνει θεαματικά την απόδοση και την ελαστικότητα των βενζινοκινητήρων.

Διαβάστε Περισσότερα
Posted By moytafis Team

Κάθε άλλο παρά έχει εγκαταλείψει η Apple το project του ηλεκτρικού αυτόνομου αυτοκινήτου.

Διαβάστε Περισσότερα
Posted By moytafis Team

Είδη 1 εώς 10 από 46 σύνολο

Σελίδα:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5