Η P1 LM είναι πάνω κάτω ό,τι και η P1 GTR, αλλά τροποιημένη έτσι ώστε να γίνει νόμιμη για κυκλοφορία στο δρόμο. Αυτό σημαίνει ότι διατηρεί απαράλλαχτη την απόδοση των 1.000 ίππων από τον διτούρμπινο υβριδικό κινητήρα V8, αλλά ρυθμισμένο έτσι ώστε να καίει βενζίνη από το πρατήριο. Μην φανταστείτε ότι για να διατηρήσουν την ίδια ισχύ με νορμάλ βενζίνη εφάρμοσαν περίτεχνες τεχνικές λύσεις. Απλώς ανέβασαν την πίεση του τούρμπο.

Βέβαια, οι τεχνικές επεμβάσεις δεν περιορίστηκαν εκεί. Η Lanzante τοποθέτησε νέο σύστημα εξάτμισης, αντικατέστησε τα τζάμια των παραθύρων με άλλα πλαστικά, τοποθέτησε ζάντες και λάστιχα δρόμου, αφαίρεσε το air jack και έντυσε με ανθρακόνημα και Alcantara την καμπίνα. Επιπλέον, τοποθέτησε χρυσή επένδυση στο μηχανοστάσιο, ως φόρο τιμής στην F1, το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου της McLaren.

Oι αλλαγές στις οποίες προχώρησε η βρετανική εταιρεία επέφεραν μείωση του βάρους κατά 59 kg, στην ήδη ελαφρωμένη P1 GTR. H Lanzante δηλώνει ότι θα κατασκευαστούν μόνο έξι κομμάτια από αυτή την P1 LM και καθένα απο αυτά θα κοστίζει περίπου €3,57 εκατ.

Ο Σουηδός οδηγός Kenny Bräck ήταν αυτός που ανέλαβε τα πηδάλια της P1 LM για να γράψει το ρεκόρ στο εφετινό Goodwood Festival of Speed. Παρόλο όμως που το αυτοκίνητο είχε πινακίδα κυκλοφορίας στο πίσω μέρος, πόρρω απείχε από ένα «καθημερινό» σπόρτσκαρ. Η ανάρτηση ήταν κούτσουρο, τα αεροδυναμικά βοηθήματα παρήγαγαν σχεδόν αγωνιστικά νούμερα κάθετης αεροδυναμικής πίεσης και η ταχύτητά του ήταν απόκοσμη. Με άλλα λόγια ήταν ένα αγωνιστικό που είχε βγει στο δρόμο και ο χρόνος των 47” 07 το επιβεβαιώνει. Ήταν ο δεύτερος ταχύτερος χρόνος αυτοκινήτου στη γενική κατάταξη εφέτος, συντρίβοντας πολλά και σημαντικά αυτοκίνητα που είχαν προετοιμαστεί ειδικά γι’ αυτή την ανάβαση.

posted by:www.drive.gr/