.

Στο εργοστάσιο του Maranello, δίπλα στους τεχνίτες που δίνουν με το χέρι ψυχή στα πολύτιμα υλικά, δουλεύουν νέοι που κάνουν αντίστοιχα ή και μεγαλύτερα θαύματα χωρίς μουτζούρα στα νύχια. Με ένα λάπτοπ. Αυτή είναι η σύγχρονη Ferrari. Που μπορεί στην F1 να μην έχει πάρει τίτλο από το 2007, αλλά στα αυτοκίνητα δρόμου είναι ισχυρότερη από ποτέ.

H 488 βάζει την Ferrari σε μια νέα εποχή. Κλείνοντας έναν μεγάλο κύκλο στην ιστορία των κεντρομήχανων V8, τα οποία αποτελούν εδώ και τρεις σχεδόν δεκαετίες τη ραχοκοκαλιά της γκάμας της Ferrari, το Maranello επιστρέφει στην υπερτροφοδότηση.

Ύστερα από την 458 Speciale με το συγκλονιστικό ατμοσφαιρικό V8 έτοιμο να εκραγεί από τη συμπίεση, σκέφτεσαι ότι ίσως και να απογοητευτείς από τα τούρμπο. Αλλά σύντομα παραδέχεσαι ότι η σκέψη και μόνο είναι ιεροσυλία. Στόχος ήταν να δώσουν στο νέο μοτέρ χαρακτηριστικά λειτουργίας ατμοσφαιρικού. Και ανάλογο soundtrack. Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσω απόλυτα με αυτή τη διατύπωση. Τη βρίσκω μάλλον μετριοπαθή. Διότι απλώς, χωρίς φόβο και με πολύ πάθος, θα έλεγα ότι αυτό είναι το κορυφαίο μοτέρ του κόσμου. Από όσα έχουμε οδηγήσει, τέλος πάντων, που δεν είναι και λίγα. Άποψη που έχει να κάνει όχι μόνο με τα απόλυτα μεγέθη, αλλά σε συνδυασμό με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά.

posted by:http://www.drive.gr/