Η Ford μας δίνει με αργό ρυθμό τα χαρακτηριστικά του νέου GT των 647 ίππων, χτίζοντας έτσι τον μύθο που αντιστοιχεί σε ένα τέτοιο μοντέλο.

Σύμφωνα με τα τελευταία νέα, το Ford GT θα έχει πέντε προγράμματα οδήγησης που θα βοηθούν τον οδηγό να χαρεί το νέο supercar σε όλες τις συνθήκες.

Το πρόγραμμα Normal «απευθύνεται» σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης στο δρόμο, με την ανάρτηση να χαρίζει 120 mm απόσταση από το έδαφος για να τα βγάζει πέρα με τα σαμαράκια και τις λακκούβες. Επιπλέον, το γκάζι και η μετάδοση λειτουργούν με το βασικό πρόγραμμα, ενώ τα συστήματα πρόσφυσης και ευστάθειας δεν μπορούν να ρυθμιστούν. Η φτερούγα με την σειρά της, αναδύεται στα 145 km/h και πέφτει στην αρχική της θέση κάτω από τα 130 km/h, ενώ σε περίπτωση δυνατού φρεναρίσματος θα λειτουργήσει και ως αερόφρενο.

Το Wet Mode έχει τις ίδιες ρυθμίσεις με το Normal, αλλά έχει πιο «αναίσθητο» γκάζι για ευνόητους λόγους.

Το Sport Mode επεμβαίνει στις ρυθμίσεις του γκαζιού βελτιώνοντας την απόκριση του V6 EcoBoost των 3,5 λίτρων και του συστήματος anti-lag. Τα συστήματα πρόσφυσης και ευστάθειας μπορούν να ρυθμιστούν μέσω του συστήματος AdvanceTrac, διαθέτοντας τρεις επιλογές ανάλογα με την όρεξη του οδηγού.

Το Track Mode μειώνει κατά 50 mm την απόσταση από το έδαφος, εκτείνει την αεροτομή και κλείνει τις εμπρός εισαγωγές αέρα.

Τέλος, το V-Max Mode ρυθμίζει όλα τα συστήματα με στόχο τις απόλυτες επιδόσεις στην ευθεία. Το ύψος της ανάρτησης παραμένει το ίδιο με του Track Mode και τα αεροδυναμικά βοηθήματα «απορροφώνται» με στόχο την καλύτερη απόδοση στην ευθεία. Ακόμα το σύστημα ευστάθειας παραμένει ενεργό για να εξασφαλίσει ότι το GT θα παραμείνει στην ευθεία και ότι θα πιάσει τα 347 km/h της τελικής ταχύτητας.

ΠΗΓΗ:www.drive.gr